tag:blogger.com,1999:blog-1876543506072298557.post177479945499693065..comments2024-03-12T04:54:24.773+02:00Comments on ESKARINA: Ένα δις ευρώ ... και τα μυαλά στα μπλόκαESKARINAhttp://www.blogger.com/profile/11836561771815653337noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-1876543506072298557.post-4379000539992539382010-01-28T12:28:12.101+02:002010-01-28T12:28:12.101+02:00Κατ' αρχήν απολογούμαι για την καθυστερημένη α...Κατ' αρχήν απολογούμαι για την καθυστερημένη απάντηση, αλλά μόλις σήμερα είδα το σχόλιο σου. <br /><br />Κατά βάση δεν διαφωνώ μαζί σου, αλλά νομίζω ότι είναι χρήσιμο να γίνουν κάποιες διευκρινίσεις. Στις επαγγελματικές ομάδες των δικηγόρων και συμβολαιογράφων, υπάρχουν ελάχιστα όρια αμοιβών. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι δεν επιτρέπεται ο επαγγελματίας να λάβει μικρότερη από την ελάχιστη αμοιβή. Σε καμία όμως περίπτωση δεν συνεπάγεται ότι το κράτος του καλύπτει τη διαφορά μεταξύ της τιμής της ελεύθερης αγοράς και της ελάχιστης, αν η πρώτη είναι χαλημότερη, όπως επίσης δεν σημαίνει ότι σε περίπτωση που δεν βρει πελάτες, το κράτος του καταβάλει οποιαδήποτε αμοιβή. Επιπλέον, ουδόλως σημαίνει ότι ο επαγγελματίας τελικά θα λάβει ως αμοιβή την ελάχιστη προβλεπόμενη (και αυτό παρά το γεγονός ότι είναι πειθαρχικό παράπτωμα σε κάποιες περιπτώσεις). Επίσης, πρέπει να σημειωθεί ότι (σε δικηγόρος και συμβολαιογράφους που γνωρίζω) στην ελάχιστη προβλεπόμενη αμοιβή, ενσωματώνονται ποσά που αποδίδονται σε τρίτους δημόσιους οργανισμούς (π.χ. Ταμείο Νομικών) και δεν μπαίνουν στην τσέπη του επαγγελματία.<br /><br />Για να φτάσουμε και στα ταξί, τα κόμιστρα των οποίων καθορίζονται από το κράτος, πρέπει να ομολογήσουμε ότι εκεί το κράτος παρεμβαίνει κυριαρχικά ως προς την αμοιβή, που θεωρητικά θα μπορούσε ο ταξιτζής να διαπραγματευθεί με τον επιβάτη, κυρίως διότι με τον τρόπο αυτό προσπαθεί να καλύψει την ανεπάρκεια και αναποτελεσματικότητα των μέσων μαζικής μεταφοράς, κυρίως στις μεγάλες πόλεις και κρατάει χαμηλά τα κόμιστρα των ταξί προκειμένου να έχουν περισσότεροι τη δυνατότητα να το χρησιμοποιούν και να αποσυμφορούνται οι συγκοινωνίες. Παρότι η "κίτρινη φυλή" των ταξί δεν μου είναι ιδιαιτέρως συμπαθής, πρέπει να ομολογήσω ότι έχει τις χαμηλότερες τιμές σε όλη την Ευρώπη και δεν είναι φυσικά τυχαίο ότι αυτές οι τιμές είναι αυτές που καθορίζει το κράτος. <br /><br />Το δια ταύτα είναι ότι οι προβλεπόμενες για κάποιους κλάδους ελάχιστες αμοιβές, δεν επιβαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό, σε αντίθεση με αυτό που ζητούν οι αγρότες. <br />Το εάν θα έπρεπε να υπάρχουν ελάχιστες αμοιβές, αυτό είναι μια άλλη συζήτηση, την οποία ευχαρίστως μπορούμε να κάνουμε.ESKARINAhttps://www.blogger.com/profile/11836561771815653337noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1876543506072298557.post-89317003432513280842010-01-26T20:55:01.004+02:002010-01-26T20:55:01.004+02:00"Δηλαδή αγαπητέ μου αγρότη, αν βρίσκεις στην ..."<i>Δηλαδή αγαπητέ μου αγρότη, αν βρίσκεις στην ελεύθερη αγορά καλή τιμή, πουλάς εκεί, κι αν όχι, έρχεται το κράτος να σου πληρώσει τη διαφορά ; Δεν έχω υπόψη μου άλλο παραγωγό προϊόντος ή παροχέα υπηρεσίας που να απολαμβάνει αντιστοίχου προνομίου, εσύ γιατί πρέπει;</i>"<br />Εγώ έχω υπόψη μου: ταξί, συμβολαιογράφοι, δικηγόροι, μηχανικοί, φαρμακοποιοί ...<br />Μπορεί να μην ισχύει το "όλα τα κιλά-όλα τα λεφτά" αλλά η κεντρική ιδέα είναι ίδια.Αγησίαςhttps://www.blogger.com/profile/08337214579909545161noreply@blogger.com