Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009

ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ... [ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ]

Ελληνίδες, Έλληνες
Μα καλά είναι απαραίτητο όλοι οι λόγοι μου να ξεκινούν έτσι, δεν υπάρχει κάτι άλλο να βάλουν για προσφώνηση ;

Είμαστε σήμερα όλοι εδώ για να ...
Ωχ, βαρέθηκα πια, σε κάθε προεκλογική περίοδο πρέπει να βρίσκουμε και έναν λόγο γιατί τους μαζεύουμε, λες και δεν ξέρουμε το γιατί ... ποιος την έχει πιο μεγάλη τη συγκέντρωση είναι που μετράει.

Είμαστε εδώ ...

Εγώ είμαι εδώ και εγώ κάθομαι και προβάρω προεκλογικούς λόγους ... Λες και ακούει κανείς αυτά που λέω στις συγκεντρώσεις ... οι σημαιούλες και οι κόρνες να είναι καλά, φασαρία να γίνεται.
Όσο για τους υπόλοιπους, μια από τη μια και μια από την άλλη πάνε, οπότε ό,τι και να λέω εγώ, από μαντρί σε μαντρί κινούνται, σαν την παλλίροια.
Πρέπει όμως να ευχαριστήσουμε τους δικούς μας που δεν θα με παρατήσουν με το πρώτο φύσημα του ανέμου. Ελπίζω να είναι αρκετοί αυτοί, μπας και γλυτώσουμε το ρεζιλίκι.
Πως αλλάζει όμως ο καιρός... Σαν χθες θυμάμαι ακόμη τις ημέρες εκείνες που ερχόμουν καβαλάρης ... και τώρα πάω πεζός. Τσάμπα η ταλαιπωρία πέντε χρόνια τώρα ... Τι τα ήθελα εγώ αυτά ;

Για να συνεχίσω όμως γιατί πρέπει να τα πω και ωραία, μήπως και τσιμπήσει κανένας ακόμη ...
Οι καιροί είναι δύσκολοι και δεν χωρούν ...
Φτου, έχω βαρεθεί το ίδιο ποίημα. Το λέω και στον ύπνο μου πλέον.

Οι καιροί είναι δύσκολοι και δεν χωρούν ...
Η παλάμη σηκωμένη και απότομη κίνηση από αριστερά προς τα δεξιά ...

Είναι ο καιρός των δύσκολων αποφάσεων ...
Και έρχεται ακόμη δυσκολότερος .. Τι έχει να γίνει την επομένη, ούτε που θέλω να το σκέφτομαι ... Ρε που πήγα και έμπλεξα ! Θα έρθει και η ξυνή η γκαμήλα μετά και θα λέει με υφάκι ότι οι εκλογές δεν ήταν και η πιο συνετή απόφαση. Θα βγει και ο βρυκόλακας από το φέρετρο να της κρατήσει το ίσο. Και να ήταν μόνο αυτή ... όλοι ξαφνικά θα έχουν κάτι να πουν. Φτου, την τύχη μου μέσα, με το κωλοεπίθετο μου...

Πρέπει να ...
Πρέπει να κάνω την πρόβα στον καθρέφτη καλύτερα ...

Πρέπει να ...
Η παλάμη κάθετα στο έδρανο

Πρέπει να δείξουμε την υπευθυνότητα που απαιτούν οι καιροί
Αλήθεια, τι έγινε με τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης;
Μόνο που σκέφτομαι την γκαμήλα μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι. Πρίμο σεκόντο και ο λιμοκοντόρος από κοντά... Που ξέρεις όμως, οι καιροί είναι πονηροί, θα είχε πλάκα να πάθουν καμία ζημιά αλά Βενιζέλος.

Δεν αρκούν οι κούφιες υποσχέσεις ...
Πρέπει να αγριέψω σε αυτό το σημείο ... να ανεβάσω και τον τόνο της φωνής μου κατακόρυφα.

Δεν αρκούν οι κούφιες υποσχέσεις που δίνει το ΠΑΣΟΚ
Να κάνω παύση εδώ για να ακουστεί το γιουχάισμα ... ελπίζω ότι τους έχουν πει να γιουχάρουν κάθε φορά που λέω ΠΑΣΟΚ

Όλο το βράδυ θα μου φάει ... Μήπως να φάω και εγώ κάτι;

GatheRate

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου