Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

Πείτε μου ότι είναι φάρσα ...

1. Το άκουσα χθες το απόγευμα, ενώ οδηγούσα. Στο άκουσμα και μόνο, πάτησα φρένο απότομα και εισέπραξα - δικαίως - τόσα βραβεία ανοιχτής παλάμης, όσο και τα οχήματα που ακολουθούσαν. Δικαιολογήθηκα λέγοντας αυτό που είχα ακούσει και οι οδηγοί μου χαμογέλασαν λέγοντας μου "κουράγιο κορίτσι μου". 


Σας παρακαλώ, πείτε μου ότι είναι φάρσα ... Δεν θα το αντέξω ...

Update : Από τα σχόλια, η - καταπληκτική - πρόταση του Προφήτη
Παναθηναϊκός της Ριζοσπαστικής Αριστεράς ή ΠΑΡΙΖΑ.


2. - Το ΠΑΣΟΚ κάνει σκλάβους όσους το ψήφισαν. 
- Όχι, όχι,  το ΠΑΣΟΚ κάνει σκλάβους και αυτούς που το ψήφισαν και αυτούς που δεν το ψήφισαν. 
- Έχεις δίκιο και παίρνει και τα λεφτά από τους φτωχούς. 
- Ναι. ναι. ΤΟ ΠΑΣΟΚ πρέπει να φύγει. Μας έχει σπάσει τα νεύρα. Όταν μεγαλώσω δεν θα το ψηφίζω. Δεν θα το ψηφίσω ποτέ. 
- Ναι ούτε εγώ θα το ψηφίζω. Ευτυχώς δεν είμαι και από τους χαζούς. 
Σήμερα το πρωί, κάπου στη Λεωφόρο Κηφισίας, πολιτική ανάλυση από δύο πεντάχρονα, που φαίνεται να έχουν καλύτερη επαφή με την πραγματικότητα από όσο εμείς. 

Σας παρακαλώ, πείτε μου ότι είναι φάρσα ... Δεν θα το αντέξω ...


Σας παρακαλώ, πείτε μου ότι είναι φάρσα ... Δεν θα το αντέξω ...

(*) Υπ' αυτό το πρίσμα, θα πρέπει να παίρνουν βαρέα και ανθυγιεινά, διότι με την ποιότητα των νόμων που κατασκευάζονται (όχι, δεν είναι αδόκιμη η έκφραση κατασκευή νόμου, στην ελληνική πραγματικότητα), οι δικαστές τραβάνε γερό κουπί για να βγάλουν άκρη. 

Έκτακτο και άσχετο : Να βάλουμε τον Πάγκαλο για σημαία στα Ίμια. Δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να τον πάρει ο αέρας...

Παράκληση : Απευθύνομαι στα φιλάνθρωπα συναισθήματα σας, ταυτόχρονα δε και στα κατώτερα ένστικτα σας. Υποδείξτε μου καινούργια μπινελίκια, γιατί έχω ξεμείνει. ΘΑ ΣΚΑΣΩ !

GatheRate

4 σχόλια:

  1. To πρώτο ειδικά δεν είναι φάρσα, αλλά είναι εξαιρετικά αστείο ε;;

    Παναθηναικός της Ριζοσπαστικής Αριστεράς
    Ή ΠΑΡΙΖΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την ευχή σου Προφήτα. Πέθανα στο γέλιο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 1. Μα γιατί να είναι φάρσα; Που αλλού θα μπορούσε να είναι πρόεδρος ο Κωνσταντόπουλος (γιατί κάπου θα έπρεπε να είναι πρόεδρος κι αυτός); Με το ΣΥΝ είδε κι απόειδε, για την προεδρεία της Δημοκρατίας τον πούλησαν, τι να σου κάνει ο άνθρωπος; Μια χαρά είναι. Ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση. Αναζητούνται ομάδες και για Δαμανάκη, Αλαβάνο.

    2. Από τρελό κι από μικρό...

    3. Μήπως από το πολύ κουπί έπρεπε να υπαχθούν στο ΝΑΤ;

    Τα Ίμια τα ρώτησες αν μπορούν να κρατάνε τον Πάγκαλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΚ βαρόμετρο, ο Κωνσταντόπουλος ψοφούσε να γίνει πρόεδρος κάπου, οπουδήποτε. Οι άλλοι, οι μέτοχοι, γιατί τον επέλεξαν ... για να γελάσουμε;
    Δλδ όσο και να το σκέφτομαι, δεν βρίσκω λογική!

    "Τα Ίμια τα ρώτησες αν μπορούν να κρατάνε τον Πάγκαλο;"
    Αυτόν ούτε ο Άτλαντας δεν θα μπορούσε με ευκολία να τον κρατήσει. Προτιμώ όμως να βαρυγκομούν τα Ίμια, γιατί ο σβέρκος μου δεν αντέχει άλλο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή