Απορία (για σήμερα) : Πολλές δημόσιες και ιδιωτικές υπηρεσίες χρησιμοποιούν πλέον ηλεκτρονικά συστήματα καταχώρησης γεγονότων και πληροφοριών (δόξα τοις ΗΥ). Πως γίνεται όμως τα πληροφοριακά συστήματα να κολλάνε μόνο στις δημόσιες υπηρεσίες ; Για να γίνω πιο συγκεκριμένη : όλοι μας έχουμε επισκεφτεί μια δημόσια υπηρεσία και έχουμε ακούσει την ατάκα "ελάτε αργότερα/αύριο γιατί έχει κολλήσει το σύστημα". Υπάρχει όμως κάποιος που έχει ακούσει την ίδια ατάκα σε μια ιδιωτική τράπεζα π.χ. ;
Λέτε η βαριεστημάρα των δημοσίων υπαλλήλων να είναι μεταδοτική και να την κολλούν και τα ηλεκτρονικά συστήματα ;
Και μια που ανέφερα τους δημοσίους υπαλλήλους, να και η υπο-απορία για σήμερα : Γιατί σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες (και στα λεγόμενα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου - ουάου τι ωραίο που ακούγεται!) οι υπάλληλοι πάντα έχουν το ύφος του ... ροφού, όταν τους μιλάς ; Συμβαίνει και σε άλλους ή μόνο σε μένα ; Μήπως δεν μιλάω καλά ελληνικά ;
Όταν βαριέσαι να κάνεις τη δουλειά σου, προφανώς δεν την κάνεις ούτε καλά. Όταν βλέπεις πως κάποιος server, δικτυακή συσκευή ή άλλος εξοπλισμός πληροφορικής είναι στα πρόθυρα νευρικής κρίσης αλλά βαριέσαι να τον φτιάξεις, απλά περιμένεις να φτάσει ο κόμπος στο χτένι και να "πέσει το σύστημα". Έτσι θα θορυβηθούν όλοι αλλά και θα δικαιολογηθούν καταστάσεις (είναι κάτω το σύστημα και δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε).
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης υπάρχει και το ενδεχόμενο η πτώση "του συστήματος" να είναι επιθυμητή ώστε να μπορέσει κάποιος να "πιέσει" προς τη μία ή άλλη κατεύθυνση.
Οποιαδήποτε ομοιότητα των παραπάνω με την πολιτική σκηνή είναι καθαρά συμπτωματική!