Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Τι έμαθα σήμερα...

Λόγω κάποιας γενετικής - υποθέτω - βλάβης, προτιμώ σταθερά να μην λέω μαλακίες , για αυτό και δεν έχω πάει μπροστά στη ζωή μου. Αν, λοιπόν, κάποιος περιμένει ευχές για καλή, ευτυχισμένη κλπ κλπ χρονιά, θα συνεχίσει να περιμένει. 

Πάμε τώρα στο θέμα του τίτλου : Σήμερα έμαθα μερικές "συγκλονιστικές" πληροφορίες, τις οποίες επιθυμώ να μοιραστώ μαζί σας, πρώτον - και κυριότερο - διότι είμαι κακός άνθρωπος και θέλω να σας κάνω το νευρικό σας σύστημα κομφετί και δεύτερον διότι θέλω να μοιραστώ τον ενθουσιασμό μου. 

Η πρώτη καταπληκτική ανακάλυψη, έγινε στο Κουτούκι των Αχρήστων, και συγκεκριμένα σε αυτήν την ανάρτηση, όπου ανακάλυψα ποιοι όλοι μαζί τα φάγαμε. Επίσης, ανακάλυψα ποιοι κοπρίτες έχουν διοριστεί στο δημόσιο. Μην μου πείτε, τώρα δεν δίνετε δίκιο στον κο Πάν-καλ(λ)ο;

Επίσης, εδώ έμαθα ότι η κυρία Γιάννα Αγγελοπούλου είναι δημόσιος υπάλληλος, αλλά, ότι κατά δήλωση της, δεν θα δεχόταν να αμείβεται για τις υπηρεσίες της, για το λόγο αυτό, παίρνει μεν τα χρήματα (μισθό), τα δίνει όμως σε φιλανθρωπίες. Που εκπίπτουν και από το φόρο, συμπληρώνω εγώ, η κακοηθεστάτη!

Στο Μέρος Α και Μέρος Β(ου) του Κβαντοϋπερχορδιακού Νεοταξικού Καζαμία 2011 του αγαπητού Πόλσε, έμαθα το μέλλον, τουλάχιστον για το 2011. Για πιο μαύρη και άραχνη απόδοση του μέλλοντος, ρίξτε μια ματιά και στον Άδη, εδώ. Δράττομαι της ευκαιρίας, πάντως, για να δηλώσω προς αμφότερους τους παραπάνω δύο σφετεριστές εξουσιών και αρμοδιοτήτων, με τη ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος μου, ότι η πρόγνωση του μέλλοντος μου ανήκει δικαιωματικά, ως μάγισσα, και ότι οι αναρτήσεις τους είναι αθέμιτος ανταγωνισμός, καθόσον εκείνοι δεν διατρέχουν τον κίνδυνο της πυράς!

Αυτά προς το παρόν.

GatheRate

1 σχόλιο: