Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2009

Δεν χωρίζονται τα σιαμαία

Στις 11 Δεκεμβρίου, σχολίαζα, γεμάτη αγανάκτηση, τις δηλώσεις Ιερώνυμου, σχετικά με την απομάκρυνση των θρησκευτικών συμβόλων.

Που να φανταστώ όμως, ότι μόλις λίγες ημέρες αργότερα, θα έβλεπα το ζωντανό θρησκευτικό σύμβολο (λέμε τώρα) ονόματι Ιερώνυμος, να παρίσταται στο υπουργικό συμβούλιο!!!

Αυτοί είναι οι διακριτοί ρόλοι κράτους και εκκλησίας;
Αυτός είναι ο διαχωρισμός κράτους και εκκλησίας;

Ψηφαλάκια είναι αυτά... Ανίκατα μάχαν!

GatheRate

1 σχόλιο:

  1. Ήμουν σε θέση να συμφιλιωθώ με τον εραστή μου μετά από 6 μήνες χωρίς να μου μιλήσω με τη βοήθεια ενός μεγάλου ανθρώπου γνωστού ως Δρ Ajayi, είμαι πολύ προσεκτικός με τα πράγματα, οπότε δεν πίστευα ποτέ στο ξόρκι ή στο βουντού, αλλά ο Δρ Ajayi άλλαξε την οπτική μου της υπέροχης δουλειάς που έκανε για μένα, δεν πίστευα ποτέ ότι ο εραστής μου θα ανακάμψει κάποια μέρα. Τον παρακαλούσα αρκετές φορές, αλλά δεν με άκουσε ποτέ μέχρι που έτρεξα στην επαφή του Δρ Ajayi και αποφάσισα να τον δοκιμάσω και με έκπληξη μου ο εραστής μου ήρθε πίσω μου μετά από ένα μαγικό ξόρκι. Η αγάπη έγινε από τον Δρ Ajayi, είμαστε ευτυχισμένοι που ζούμε μαζί τώρα χάρη στον Δρ Ajayi, ήταν δύσκολο για μένα να πιστέψω, αλλά ευχαριστώ τον εαυτό μου που ήρθα σε επαφή με τον Δρ Ajayi για τη βοήθειά του και σήμερα χαίρομαι που μοιράζομαι το καλό που έκανε ο Δρ Ajayi στη ζωή μου, αν χρειάζεσαι βοήθεια από έναν ξόρκι με οποιοδήποτε πρόβλημα, πιστεύω ότι θα το δει. Μην φοβάστε το πρόβλημά σας, ζητήστε βοήθεια από τον Δρ Ajayi. Επικοινωνήστε με το Viber / Whatsapp: +2347084887094

    ΑπάντησηΔιαγραφή