Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Με γειά μας (και κάτι ψιλά)

Ήρθε και ο ανασχηματισμός και έφερε μια φρέσκια απαισιοδοξία, που λέει και ο Άδης. 

Είπα και εγώ λοιπόν να στρωθώ να γράψω μια ανάρτηση, να πω και εγώ την αποψάρα μου για το θέμα. Είχα όμως έντονη την αίσθηση ότι το έχω ξαναζήσει αυτό. Έγραφα πράγματα που ένιωθα ότι έχω ξαναγράψει. Έψαξα λοιπόν και ιδού τι ξέθαψα. Ρε μπας και έχω μπει κανένα χωροχρονικό συνεχές και ζω τη μέρα της μαρμότας. Γιατί, διάολε, η ίδια ανάρτηση θα μπορούσε να δημοσιευθεί σήμερα και να μην καταλάβει κανείς ότι γράφτηκε το Σεπτέμβριο του 2010 (εντάξει, με την εξαίρεση κάποιων ονομάτων). Και άντε τώρα εγώ να σκεφτώ φρέσκο τρόπο να πω τα ίδια μπαγιάτικα νέα. Δεν θα σκεφτώ, παραιτούμαι (και εσείς γλιτώνετε).

Το φρέσκο φετινό που έχω για τον ανασχηματισμό όμως σχετίζεται με τον τρόπο πραγματοποίησης του : Ο καθένας είπε σε αυτόν που καθόταν δίπλα του, στο υπουργικό συμβούλιο "κάνε έναν κώλο πιο πέρα. Και όπως πολύ σωστά "τιτίβισε" ο χασοδίκης "πλην Πάγκαλου, που χρειάστηκε να κάνει μισό στρέμμα πιο πέρα". 

Μια παρατηρησούλα όμως την έχω. Μετά τον Πάγκαλο, αντιπρόεδρος και ο Βενιζέλος. Εκ δεξιών και εξ ευωνύμων του πρωθυπουργού, δύο βαρέων βαρών άνδρες (το "πολιτικοί" παραλείπεται, δεν ταιριάζει στην πρόταση). Εγώ πάντως, στην θέση του, δεν θα καθόμουν ανάμεσα τους...

Κάπως έτσι ήρθε και η μέρα που είδαμε τον Βενιζέλο υπουργό οικονομικών. Θα περάσουμε καλύτερα μαζί του, είμαι σίγουρη. Διότι, όπως και να το κάνουμε, άλλο είναι να σου κάνει τα ακατανόμαστα ο Παπ/νου και να σου περιγράφει τι ακριβώς σου κάνει, λες και δεν μπορείς να το καταλάβεις, κι άλλο είναι να σου κάνει τα ίδια ο Βενιζέλος και σου λέει διάφορα ευφυολογήματα. Αν μη τι άλλο, για λίγο απασχολείται το μυαλό σου, να αντιληφθεί τι είπε με τόσες ωραίες λέξεις στη σειρά. Μέχρι, βέβαια, να καταλάβεις ότι δεν είπε τίποτα. Όπως και να έχει όμως, ένας αντιπερισπασμός είναι. 

Άντε και με γειά μας το καινούργιο κουστουμάκι.

(και ακολουθούν τα ψιλά του τίτλου)

Ψηφοφορία παροχής ψήφου εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση. Ακόμη και η μετάβαση στο μπάνιο για κατούρημα δεν είναι τόσο προβλέψιμη. Αν μη τι άλλο, μπορεί να βρεις το μπάνιο κατειλημμένο. Πολύ μου άρεσε όμως το ότι μερικοί βο(υ)λευτές του ΠΑΣΟΚ περίμεναν την τυπική ανακοίνωση του αποτελέσματος, για να χειροκροτήσουν. Η χαιρετούρα δε με τον πρωθυπουργό, αμέσως μετά, ήταν όλα τα λεφτά.

 Ουφ, βαρέθηκα το σήριαλ "Η πέμπτη δόση". Πότε θα παίξει τίποτα καινούργιο;

Κοίτα, τώρα κάτι συμπτώσεις. Είπε ο ΓΑΠ για δημοψήφισμα και αμέσως αλλάζουν το νομικό καθεστώς των δημοψηφισμάτων (είδηση εδώ). Μετά είμαι εγώ προπετής ε;

Όταν ο Γιώργος χαρακτηρίζει το νέο δάνειο που "ψήνεται" μαμούθ, εμένα σφίγγεται το στομάχι μου. Περισσότερο κι από όταν βλέπω το Μητσοτάκη...

Και τώρα που είπα Μητσοτάκη, μου ήρθε στο μυαλό και η κορούλα του. Καλά αυτή είχε ψηφοφορία στη Βουλή και έλειπε ταξίδι. Τι τόσο επείγον είχε να κάνει στο ταξίδι, που δεν μπορούσε να το αναβάλλε; Ή μήπως κανόνισε το ταξίδι, όταν έμαθε ότι θα διεξαχθεί ψηφοφορία για την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης; (Καλά, ολόκληρη βουλευτής από πολιτική οικογένεια, δεν ξέρει ότι αν δεν απουσιάζεις λόγω αποστολής που σου έχει αναθέσει η Κυβέρνηση ή η Βουλή, δεν μπορείς να στείλεις ψήφο δια επιστολής; Ή μήπως πάλι, για αυτό την έστειλε;)

Τελικά, ο Παπ/νου και στο Περιβάλλοντος, ψάχνει να δει πως θα βρει λεφτά. Έρχεται νομιμοποίηση αυθαιρέτων. Γιατί στην Ελλάδα πάντα συμφέρει να είσαι παράνομος.

Σύμφωνα με πληροφορίες (από εδώ) το Υπουργείο Οικονομικών θα επιβάλλει τέλος επιτηδεύματος στους ελεύθερους επαγγελματίες, "...ώστε να εξισορροπηθούν τα έσοδα που υπολογίζεται ότι χάνονται κάθε χρόνο από την αδυναμία του ελεγκτικού και εισπρακτικού μηχανισμού να εντοπίσει τους φοροφυγάδες". Δεν φαντάζομαι βέβαια ότι θα ψάξουν ποιοι είναι οι φοροφυγάδες, το τέλος θα  πληρώσουν όλοι ανεξαιρέτως. Αφού άλλωστε, όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες είναι φοροφυγάδες, όπως όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι τεμπέληδες κλπ κλπ. Μετά την περαίωση της περαίωσης, το τέλος επιτηδεύματος. Μα το Μέγα Σουβλακέα, θα αρχίσω να κλέβω την εφορία! Η πολλή τιμιότητα θα με αφήσει στο δρόμο.

GatheRate

4 σχόλια:

  1. Παπακωνσταντίνου στο περιβάλλοντος: μόνο στις νομιμοποιήσεις έχεις μείνει; Τα φαστ τρακ τα ξέχασες; Έχει να γίνει τρελό πάρτυ... Και η αλήθεια είναι ότι την είχα παρεξηγήσει σαν κίνηση του Ζορζ να τον πάει εκεί.

    Πάντως για Μπένι δεν έχεις παράπονο: χθες το βράδυ είπε ακριβώς ό,τι έλεγε κι ο Παπακωνσταντίνου, περιγράφοντας λεπτομερέστατα το τι προτίθεται να μας κάνει, σε τι στάση, πόσες φορές, για πόσο χρόνο, από ποια οπή κλπ. Και όμως, πολύς κόσμος από χθες είναι σχεδόν αισιόδοξος! Ρε δεν πάμε καλά, νόμιζα ότι απλώς δεν είχαμε μυαλά, τελικώς δεν έχουμε ούτε αφτιά κατά πως φαίνεται.

    Καλά, εσύ στο επεισόδιο της 5ης δόσης έχεις μείνει; Έλεος πια. Εδώ μόλις τελείωσε το επεισόδιο της ψήφου εμπιστοσύνης μέσα σε γενική ευδαιμονία και χαρά. Από σήμερα ξεκίνησε το νέο επεισόδιο για το μεσοπρόθεσμο πάλι. Μετά θα έχουμε το σήριαλ της έκτης δόσης κ.ο.κ. Σιγά μην πλήτταμε έτσι εύκολα...

    Α, και για να μην το ξεχάσουμε, ΘΑ καταπολεμηθεί η φοροδιαφυγή. Γιατί όχι; Εδώ ο Παπακωνσταντίνου έβαλε χέρι στις off shore... ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!! Εχμ... συγγνώμη, παρεφέρθην...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά, δεν ντρέπεσαι λίγο; Ολόκληρη μετακίνηση έκανε στους υπουργούς κι έκανε και τον Βενιζέλο Αντιπρόεδρο κι εσύ ούτε ίχνος ευγνωμοσύνης; Αχάριστη. Που τώρα πια θα ισορροπήσει η Κυβέρνηση διότι ο ένας χοντρός αντιπρόεδρος θα κρατάει τα μπόσικα του άλλου χοντρού αντιπροέδρου και δε θα πάει μονόπατα το πράμα από εδώ και μπρός; Ξέρεις τι φοβερή πολιτική σκέψη θέλει αυτό; Τι άλλο να σου κάνει ο ΓΑΠ; Που να βρει άλλους άξιους υπουργούς; Το παλληκάρι αναγκάζεται να βάζει τους ίδιους και τους ίδιους διότι δε θέλει να πάρει στο λαιμό του κι άλλους και να τους κάνει κι αυτούς ξετσίπωτους κι αδίστακτους. Επιτελεί κοινωνικό έργο κι εσύ κοιτάς τα πράγματα επιδερμικά και δεν μπαίνεις στο βάθος της ουσίας. Απαράδεκτη. Αντί να λες κι ευχαριστώ που τοποθέτησε τον καταλληλότερο στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και στο Οικονομικών, κρίνεις και μάλιστα με τόσο αυστηρό κι απαξιωτικό ύφος. Δεν ξαναπερνάω από το ιστολόγιό σου διότι η κριτική σου είναι κακοπροαίρετη. Εγώ από την Κυριακή και μετά ανάβω κάθε μέρα μια λαμπάδα ίσα με το βάρος του αντιπροέδρου για τη διαύγεια με την οποία ο ΓΑΠ έκανε τον ανασχηματισμό και πλέον είμαι σίγουρος ότι η χώρα θα αποκτήσει και πρωτογενές πλεόνασμα. Διότι τόσο λίπος έχουν οι δυο αντιπρόεδροι, δεν μπορεί, κάτι θα βγει...

    Άντε με γειά μας και σ' ανώτερα... βαρύτερα ήθελα να πω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αδη, αυτό με το Μπένι ξεπερνά κάθε φαντασία... Άκουσα τη συνέντευξη τύπου χθες και μου σηκώθηκε η τρίχα, αλλά σε όποια συζήτηση έκανα μετά, άκουγα "τι καλά που τα λέει ο Μπενι και τώρα ίσως δούμε προκοπή". Κόντεψα να πιστέψω ότι η συνέντευξη που είχα ακούσει εγώ ήταν αποκύημα της φαντασίας μου!

    Κώστα, είμαι γνωστό ξεδιάντροπο πλάσμα! Δεν είχα καταλάβει την υψηλή πο(υ)λιτική πίσω από τον ανασχηματισμό, και τώρα ασιθάνομαι εντελώς ταπεινωμένη! Αυτά είναι νοήματα και ακροβασίες πέραν από κάθε δυνατότητα μου (κυρίως στο μέτρο που είμαι και τίμιος άνθρωπος!). Σε αναστάτωσα όμως και αυτό δεν ήταν στις προθέσεις μου. Συγνώμη. :-Ρ

    Πάντως ρε παιδιά, ειλικρινά σας λέω, δεν το πιστεύω ότι συμβαίνουν αυτά τα πράγματα και εμείς καθόμαστε και τα καταπίνουμε αμάσητα. Μερικές φορές σκέφτομαι ότι είμαι απλώς ένας χαρακτήρας βιβλίου (με θέμα ανάλογο του Μεγάλου Αδελφού ή του Θαυμαστού Νέου Κόσμου) και ότι όσα ζω είναι απλώς η πλοκή που δημιουργεί ένας ευφάνταστος συγγραφέας. Πάντως όχι η πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή