Δευτέρα, 25 Μαΐου 2009

Ένωση Χαμένων και Αδέσμευτων Ψηφοφόρων Αληθείας (ΕΧΑΨΑ)

Η Ένωση Χαμένων και Αδέσμευτων Ψηφοφόρων Αληθείας (ΕΧΑΨΑ), ενόψει των επικείμενων ευρωεκλογών, συνιστά στα μέλη της :
1. Πριν την κατάθεση της ψήφου σας, ελέγξτε σχολαστικά την ποιότητα του προϊόντος που θα επιλέξετε. Στον έλεγχο αυτό μπορούν να σας βοηθήσουν στοιχεία, όπως τα αποτελέσματα της χρήσης του προϊόντος σε δραστηριότητες όμοιες ή παρόμοιες με τη σκοπούμενη, η εν γένει συμπεριφορά του προϊόντος κατά τη χρήση του, η αποδοτικότητα του ανά περίπτωση χρήσης καθώς και η προσδοκόμενη διάρκεια ζωής του προϊόντος.
2. Δεδομένου ότι θα αναλώσετε ένα σημαντικό κεφάλαιο για την απόκτηση του προϊόντος (την ψήφο σας), βεβαιωθείτε ότι η σχέση ποιότητας - τιμής του προϊόντος της επιλογής σας είναι η σωστή. Με τον τρόπο αυτό, μπορείτε να ελέγξετε εάν με τα μέσα που διαθέτετε μπορείτε να προμηθευτείτε το καλύτερο δυνατό προϊόν για τη χρήση που το προορίζετε.
3. Ελέγξτε αν το προϊόν της επιλογής σας ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας και κυρίως μπορεί να σας βοηθήσει στην επίτευξη αποτελεσμάτων κατά τη χρήση του.
4. Μην επηρεαστείτε από διαφημιστικά ή άλλα μηνύματα και επικεντρώστε την προσοχή σας στα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του προϊόντος.
5. Δείξτε ιδιαίτερη προσοχή κατά την επιλογή γιατί έχουν και στο παρελθόν παρατηρηθεί φαινόμενα κατά τα οποία άλλο προϊόν εκτίθεται και άλλο προϊόν παραλαμβάνει ο ψηφοφόρος. Μην επηρεαστείτε από προϊόντα κράχτες και επιμείνετε να παραλάβετε το προϊόν που εξετέθη και επιλέξατε και όχι αυτό που τυχόν επιθυμούν να σας παραδώσουν σε μεταγενέστερο στάδιο.
6. Λάβετε σοβαρά υπόψη σας το γεγονός ότι στις εκλογικές αναμετρήσεις, μετά την κατάθεση της ψήφου, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται και αλλαγές δεν γίνονται.
7. Ελέγξτε με μεγάλη επιμέλεια την προέλευση του προϊόντος και τα τυχόν στάδια μεταποιήσεως του.
8. Δώστε ιδιαίτερη βαρύτητα στη σήμανση του προϊόντος ως ασφαλούς και ελεγμένου, για την αποφυγή ανεπιθύμητων παρενεργειών κατά τη χρήση.
9. Διεξάγετε την έρευνα αγοράς βασιζόμενοι στις προσωπικές εκτιμήσεις και προτεραιότητες και μην επηρεαστείτε από έρευνες δημοφιλίας προϊόντων.
10.Αποφύγετε να επηρεαστείτε από το οικογενειακό και φιλικό περιβάλλον σας κατά την επιλογή.

GatheRate

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου